Переваги нового Рено Сандеро » НОВОСТИ СПОРТА

 →  Переваги нового Рено Сандеро



Автомобілі в базових виконаннях часто викликають сумніви у покупців. Ціна на кшталт хороша, але і комплектація без надмірностей, і додаткових приємних благ трохи, а головне - двигун якось слабенький. Чи не пошкодувати б потім, що заощадив. Особливі підозри викликала одна з найбільш продаваних моделей в Україні - Sandero: в новому поколінні базовий мотор 1.4 замінили на двигун 1.2. Перевіряємо, чи не заощадив виробник ...

Новий renault Sandero

Відразу хочеться сказати: хлопці з Рено молодці. Поки одні займаються перетворенням автомобіля в помісь пересувного Айфона з біотуалетом, інші, задерши носа від власних комплексів, беззупинно кричать слово «преміум» і «лакшері», скромні французи тихо роблять свою справу - недорогі, але дуже добротні автомобілі для основної маси небагатого населення.

Так, цінники за останнім часом піднялися і у них. Але поки ще Рено залишається тією маркою, де велика частина моделей має якісь осудні цифри в прайс-листах. Де ви, наприклад, зараз зустрінете сучасний європейський автомобіль з породистими настройками і нормального типорозміру, у якого ціна буде починатися з цифри три - тільки в Рено.

Яскравий приклад - нова Логанівська лінійка. Автомобіль, кардинально перетворив за всіма параметрами і утершися ніс тим, хто зневажливо плювався від його селянської зовнішності і аскетичного інтер'єру, поповнився, нарешті, оновленим хетчбеком Sandero.

Забудьте про посічену сокирою зовнішність попередника. Новий Рено Сандеро округлився і причепурився. В екстер'єрі з'явилися дизайнерські елементи, а в погляді - стрімкість. Підсумок такого перетворення - відсутність сприйняття «бюджетности» автомобіля. Збережені і головні достоїнства кузова - висота і об'єм. Машина при посадці в салон не вимагає акробатичних етюдів, що особливо оцінять люди у віці. А кубічна форма як і раніше сприяє раціональному використанню простору.

Новий Renault Sandero ставши на 60 мм довшим, став нижче на 11 мм і ужался по ширше на 20 мм. Дорожній просвіт залишився колишнім - пристойні 155 мм.

Сам же інтер'єр, повністю повторює оздоблення нового Renault Logan, змінився куди значніше зовнішності. Про його колишньої простоті нагадує тільки недорогий і жорсткий оздоблювальний пластик, так загальна похмура колірна палітра.

Зате в іншому - рішучий крок вперед. Передня панель сучасно згинається в плавних лініях. Новий відформований під правильний хват кермо зручно лягає в руки. Нарешті на своїх місцях кнопки склопідйомників, регулювання дзеркал і звукового сигналу. Переїхали трохи вище блоком мікроклімату стало зручно користуватися. А мегановскій щиток приладів з хромованою окантовкою шкал не тільки добре читається, але надає інтер'єру лиску.


Автомобілі в базових виконаннях часто викликають сумніви у покупців. Ціна на кшталт хороша, але і комплектація без надмірностей, і додаткових приємних благ трохи, а головне - двигун якось слабенький. Чи не пошкодувати б потім, що заощадив. Особливі підозри викликала одна з найбільш продаваних моделей в Україні - Sandero: в новому поколінні базовий мотор 1.4 замінили на двигун 1.2. Перевіряємо, чи не заощадив виробник . Новий renault Sandero Відразу хочеться сказати: хлопці з Рено молодці. Поки одні займаються перетворенням автомобіля в помісь пересувного Айфона з біотуалетом, інші, задерши носа від власних комплексів, беззупинно кричать слово «преміум» і «лакшері», скромні французи тихо роблять свою справу - недорогі, але дуже добротні автомобілі для основної маси небагатого населення. Так, цінники за останнім часом піднялися і у них. Але поки ще Рено залишається тією маркою, де велика частина моделей має якісь осудні цифри в прайс-листах. Де ви, наприклад, зараз зустрінете сучасний європейський автомобіль з породистими настройками і нормального типорозміру, у якого ціна буде починатися з цифри три - тільки в Рено. Яскравий приклад - нова Логанівська лінійка. Автомобіль, кардинально перетворив за всіма параметрами і утершися ніс тим, хто зневажливо плювався від його селянської зовнішності і аскетичного інтер'єру, поповнився, нарешті, оновленим хетчбеком Sandero. Забудьте про посічену сокирою зовнішність попередника. Новий Рено Сандеро округлився і причепурився. В екстер'єрі з'явилися дизайнерські елементи, а в погляді - стрімкість. Підсумок такого перетворення - відсутність сприйняття «бюджетности» автомобіля. Збережені і головні достоїнства кузова - висота і об'єм. Машина при посадці в салон не вимагає акробатичних етюдів, що особливо оцінять люди у віці. А кубічна форма як і раніше сприяє раціональному використанню простору. Новий Renault Sandero ставши на 60 мм довшим, став нижче на 11 мм і ужался по ширше на 20 мм. Дорожній просвіт залишився колишнім - пристойні 155 мм. Сам же інтер'єр, повністю повторює оздоблення нового Renault Logan, змінився куди значніше зовнішності. Про його колишньої простоті нагадує тільки недорогий і жорсткий оздоблювальний пластик, так загальна похмура колірна палітра. Зате в іншому - рішучий крок вперед. Передня панель сучасно згинається в плавних лініях. Новий відформований під правильний хват кермо зручно лягає в руки. Нарешті на своїх місцях кнопки склопідйомників, регулювання дзеркал і звукового сигналу. Переїхали трохи вище блоком мікроклімату стало зручно користуватися. А мегановскій щиток приладів з хромованою окантовкою шкал не тільки добре читається, але надає інтер'єру лиску.
Рейтинг новости: 
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
Новости сегодня

КОММЕНТИРОВАТЬ
Комментарии для сайта Cackle


Новости сегодня
Другие виды спорта
Популярный ролик
АВТО/МОТО
Лыжные виды спорта
       

Баскетбол
Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика Яндекс.Метрика