Переваги нового Рено Сандеро » НОВОСТИ СПОРТА

 →  Переваги нового Рено Сандеро



Автомобілі в базових виконаннях часто викликають сумніви у покупців. Ціна на кшталт хороша, але і комплектація без надмірностей, і додаткових приємних благ трохи, а головне - двигун якось слабенький. Чи не пошкодувати б потім, що заощадив. Особливі підозри викликала одна з найбільш продаваних моделей в Україні - Sandero: в новому поколінні базовий мотор 1.4 замінили на двигун 1.2. Перевіряємо, чи не заощадив виробник ...

Новий renault Sandero

Відразу хочеться сказати: хлопці з Рено молодці. Поки одні займаються перетворенням автомобіля в помісь пересувного Айфона з біотуалетом, інші, задерши носа від власних комплексів, беззупинно кричать слово «преміум» і «лакшері», скромні французи тихо роблять свою справу - недорогі, але дуже добротні автомобілі для основної маси небагатого населення.

Так, цінники за останнім часом піднялися і у них. Але поки ще Рено залишається тією маркою, де велика частина моделей має якісь осудні цифри в прайс-листах. Де ви, наприклад, зараз зустрінете сучасний європейський автомобіль з породистими настройками і нормального типорозміру, у якого ціна буде починатися з цифри три - тільки в Рено.

Яскравий приклад - нова Логанівська лінійка. Автомобіль, кардинально перетворив за всіма параметрами і утершися ніс тим, хто зневажливо плювався від його селянської зовнішності і аскетичного інтер'єру, поповнився, нарешті, оновленим хетчбеком Sandero.

Забудьте про посічену сокирою зовнішність попередника. Новий Рено Сандеро округлився і причепурився. В екстер'єрі з'явилися дизайнерські елементи, а в погляді - стрімкість. Підсумок такого перетворення - відсутність сприйняття «бюджетности» автомобіля. Збережені і головні достоїнства кузова - висота і об'єм. Машина при посадці в салон не вимагає акробатичних етюдів, що особливо оцінять люди у віці. А кубічна форма як і раніше сприяє раціональному використанню простору.

Новий Renault Sandero ставши на 60 мм довшим, став нижче на 11 мм і ужался по ширше на 20 мм. Дорожній просвіт залишився колишнім - пристойні 155 мм.

Сам же інтер'єр, повністю повторює оздоблення нового Renault Logan, змінився куди значніше зовнішності. Про його колишньої простоті нагадує тільки недорогий і жорсткий оздоблювальний пластик, так загальна похмура колірна палітра.

Зате в іншому - рішучий крок вперед. Передня панель сучасно згинається в плавних лініях. Новий відформований під правильний хват кермо зручно лягає в руки. Нарешті на своїх місцях кнопки склопідйомників, регулювання дзеркал і звукового сигналу. Переїхали трохи вище блоком мікроклімату стало зручно користуватися. А мегановскій щиток приладів з хромованою окантовкою шкал не тільки добре читається, але надає інтер'єру лиску.


Автомобілі в базових виконаннях часто викликають сумніви у покупців. Ціна на кшталт хороша, але і комплектація без надмірностей, і додаткових приємних благ трохи, а головне - двигун якось слабенький. Чи не пошкодувати б потім, що заощадив. Особливі підозри викликала одна з найбільш продаваних моделей в Україні - Sandero: в новому поколінні базовий мотор 1.4 замінили на двигун 1.2. Перевіряємо, чи не заощадив виробник . Новий renault Sandero Відразу хочеться сказати: хлопці з Рено молодці. Поки одні займаються перетворенням автомобіля в помісь пересувного Айфона з біотуалетом, інші, задерши носа від власних комплексів, беззупинно кричать слово «преміум» і «лакшері», скромні французи тихо роблять свою справу - недорогі, але дуже добротні автомобілі для основної маси небагатого населення. Так, цінники за останнім часом піднялися і у них. Але поки ще Рено залишається тією маркою, де велика частина моделей має якісь осудні цифри в прайс-листах. Де ви, наприклад, зараз зустрінете сучасний європейський автомобіль з породистими настройками і нормального типорозміру, у якого ціна буде починатися з цифри три - тільки в Рено. Яскравий приклад - нова Логанівська лінійка. Автомобіль, кардинально перетворив за всіма параметрами і утершися ніс тим, хто зневажливо плювався від його селянської зовнішності і аскетичного інтер'єру, поповнився, нарешті, оновленим хетчбеком Sandero. Забудьте про посічену сокирою зовнішність попередника. Новий Рено Сандеро округлився і причепурився. В екстер'єрі з'явилися дизайнерські елементи, а в погляді - стрімкість. Підсумок такого перетворення - відсутність сприйняття «бюджетности» автомобіля. Збережені і головні достоїнства кузова - висота і об'єм. Машина при посадці в салон не вимагає акробатичних етюдів, що особливо оцінять люди у віці. А кубічна форма як і раніше сприяє раціональному використанню простору. Новий Renault Sandero ставши на 60 мм довшим, став нижче на 11 мм і ужался по ширше на 20 мм. Дорожній просвіт залишився колишнім - пристойні 155 мм. Сам же інтер'єр, повністю повторює оздоблення нового Renault Logan, змінився куди значніше зовнішності. Про його колишньої простоті нагадує тільки недорогий і жорсткий оздоблювальний пластик, так загальна похмура колірна палітра. Зате в іншому - рішучий крок вперед. Передня панель сучасно згинається в плавних лініях. Новий відформований під правильний хват кермо зручно лягає в руки. Нарешті на своїх місцях кнопки склопідйомників, регулювання дзеркал і звукового сигналу. Переїхали трохи вище блоком мікроклімату стало зручно користуватися. А мегановскій щиток приладів з хромованою окантовкою шкал не тільки добре читається, але надає інтер'єру лиску.
Рейтинг новости: 
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
Новости сегодня

КОММЕНТИРОВАТЬ


Новости сегодня
Другие виды спорта
Популярный ролик
АВТО/МОТО
Лыжные виды спорта
       

Баскетбол